24/10/2012

back to brunette

new obsession  Little Mix - DNA



Färgade håret på söndagen tillbaka till brunt, lila färget var så sliten och orkade inte med att alltid måsta färga det med färgshampoon.. Får se vad jag hittar på till nästa, skall iallafall imorgon till frissan och klippa håret! Mina toppar är så döda att skulle inte undra om de snart skulle brista eller något..
& så vad skulle ni tycka om bloggloppis? Har mycket kläder jag inte använder och endel är till och med oanvända. Det skulle gå till så att jag lagar en ny blogg för loppisen och då måste man nästan vara från Borgå eller komma till Borgå, att allt skulle skötas face to face, hur låter det?


btw har ni några inläggs idéer? Har lust för något speciellt inlägg, som tex ruminlägg, vad jag har i min väska, vänner, min skola.. ? Ge förslag!



2 comments:

mea said...

Vad som finns i din väska, absolut !:-) har lite bloggtorka jag o.. :-D måste börja hitta på nå roliga inlägg :-D

Anonymous said...

laga allt som du ren skrev o sen sånt inlägg med bilder av din tandborste, din smink, ditt morgonmål, hårgrejjer, favoritkläder osv. :)