28/11/2012

Now and then I think of when we were together

Hej! Första praktik dagen bakom mej! Jag måste säga att den började jätte slött med bara vikande av skjortor och kort, men efter maten fick jag fara med eftis-barnen och hjälpa dem pyssla och när jag själv ochså släppte nervösheten blev det mycket roligare, de är alla helt jätte trevliga! Och jag kommer jobba 6h per dag och jobbtiderna är allt mellan kl.10-20, skönt att få sova lite nu ända sen tills skolan börjar igen och man måste vakna 8 varje dag.. Jag skall ochså nästa vecka hjälpa med någon utställning hörde jag, kommer bli så roliga 6 veckor! Jag slutade redan 4 idag och kom hem med mamma. Jag lagade mat åt mej och har bara sett på how I met your mother hela kvällen, somnade ochså i något skede och vaknade kanske 2 timmar senare. 
Min gumur ringde här på kvällen och frågade om jag skulle kunna vakna deras barn, alltså mina kusiner, ett par timmar på fredagen, så där hos dom går då min kväll, kommer sekert vara helt död efter hela dagen så jag far bara hem efter det, sedan på lördagen har jag låvat hjälpa mamma i Hagaborg när det är lilla juls fest, så jag ska fara dit och hjälpa sälja karkki och glögg och sådant. Söndag fyller min lilla syster Nea 4 år, så är där på kalas en stund på dagen så far jag kanske med Fjun till Hesa, jag skall äntligen köpa min vinterrock! och mamma lovade köpa den som julklapp åt mej :)

Kuva otettu 28.11.2012 klo 21.39 #8
DSC_0019
DSC_0011

No comments: