22/11/2012

Those christmas lights light up the streets


1. Betsellning av 'teen now' tidningen
2. Starbucks top
3. Demi Lovatos cd
4. söta morgontåfflor
5. presentkort till; zara, gina tricot eller h&m
6. 1D top
7. Little Mix cd
8. Tatuering
9. Smiley piercing

Min julklapps önskelista! Jag förväntar mej såklart inte ens hälften av det där! Jag gjorde den bara på skoj eftersom jag idag saknade inspiration i skolan, tatuering skulle vara min helt nummer 1 önskan eftersom jag nu vet hurdan jag kommer laga, samma med smiley piercing det är jag seker på att jag kommer laga! Om inte jag får det till julklapp betalar jag det själv :-)

Längtar så till julen! Alla sena mörka kvällar med ljus och ylletröjor och varm glögg, eller baka julstjärnor och pepparkakor! Jag älskar när hela huset är mörkt, bara julgranen och julpynten lyser! Har inte ännu en aning om var jag kommer spendera julen, endera hos mamma eller pappa, det är första året  jag måste välja eftersom förra året var vi till Egypten, jag hatar det och skulle helst resa igen, men nu har ingen råd så jag måste välja var jag är.

Men här får ni julstämning med bilder från weheartit



No comments: