12/11/2012

You only know a part of me, i'm a universe full of secrets

Veckoslutete for sist och slutligen ganska snabbt, hade vuxen kalas på fredag och födisfest med mina kompisar på lördag, kan räkna åpp mina presenter i ett senare inlägg.. ? men roligt hade jag.
ugh måndag.. Den värsta dagen i veckan! Började dagen i skolan med att ta emot högstadie niår me Iines som tutor, fick inget riktigt gjort idag i skolan.. Har varit så trög och i andra värdar hela dagen, ska nu snart fara till Bauhaus med pappa och Minna, de ska ha något därifån och jag vill åka med bara för att jag har inget vettigare att göra..
Har tänkt göra en 'min dag i video' jag skulle gå runt och filma allt runtomkring mej och vad jag gör en dag, var tycker ni? 


2 comments:

Anonymous said...

Bra idee!!!

Sara said...

joo video!^^