11/12/2012

Because when you stop and look around you realize life is pretty amazing

DSC_0014
DSC_0029
DSC_0052
DSC_0054
DSC_0083
DSC_0085
DSC_0091

jag vet att bilderna är sneda men jag är så trött det får duga nu:')
Hej! Bilder från söndag till just nu, jag lagade våfflor åt mej själv på söndagen^^ Och senare på kvällen var jag på kaffe&kakao med mirre! De va myysit:) Måndag hade jag praktik till 4, sedan for jag med mamma på kaffe till coffee house, åt ochså en jätte god bagel med caesar sallad i! Sedan for vi snabbt och se på konstskolans utställning. Sedan for vi via tiger och sedan robin hood, köpte paketpapper, glögg, pepparkaksdeg och ochså en julklapp åt mej som jag får först på julen! Bakade sedan igår pepparkakor, drack glögg och så på Glee med mamma. Praktikdag idag igen, for på matrasten med pappa och äta, åt goooood pasta(!), slutade 4 som vanligt, jag hade helt hemsk huvudvärk när jag kom hem men den for över efter jag vilat en stund.. Fjun kom hit senare och vi lagade pepparkakor igen, eller egentligen delar till mitt pepparkakshus som jag skall fortsätta på imorgon! Vi hann inte baka så mycket för vi skulle se på x factor! Hon for hem där efter nio och nu skall jag snart fara och sova, är helt dötrött.... Gunatt! ps. fick min iphone 5 idaa! yayy 

No comments: