09/12/2012

I wanna tell you things i never tell myself

One Direction - c'mon c'mon
image_1355069017035002
just nu... MYSIT!
A9qQhsOCIAEHQv3.jpg-large
A9q7cGCCIAAMJFT.jpg-large


Började idag fundera lite på julen och nyåret och sedan nästa år, kom på att det kommer bli ett jätte bra år! Om jag bara låter det bli, som tex har jag ju 3 konsärer som jag väntar till helt fullt!! Först far jag med mamma till London i börgan av April och se på One Direction! Och slutet av april ska jag på Justin Biebers konsärt med Soffa! Och ännu i Maj ska jag till One Directions konsärt i Sverige, men vet inte ännu med vem, någon som är intresserad;)? 
Och på början av året har jag ett litet 'projekt' med mamma som jag hoppas kommer gå super bra! Har möjlighet att flytta ochså till egen kämppä, men har inte ännu bestämt mej hur det blir... Sedan börjar ju sista året på Inveon också i augusti!! Och har super planer till trean med Iines, men det är först 2014... :') Kan inte vänta!!!!!! Och klart allt möjligt annat ochså, för nu senaste två åren har varit så skit, att nu förtjänar jag ett super år ;) Flyttandet skulle hjälpa i det ganska mycket, men först måste jag hitta ett jobb!!! Så det är en stor TO DO sak, hoppas på att få ett nytt sommarjobb i år, förra årets jobb lockar inte så värst mycket.. Men nu skall jag snart med Mirre på kaffe så måste börja laga mej! >


2 comments:

Sofia said...

Sku ni int bygga egi "hus" åt dej i sannäs? :o elr vart har du nu tänkt flytta? :D

Jasmine said...

Nääh de sket sej:'D Minna har en hyreskämppä vi Lypa:p