26/12/2012

Juldagen!

DSC_0072
DSC_0079
DSC_0088
DSC_0105
DSC_0106
DSC_0117

Julafton var jag alltså hos Pappa med mina alla syskon, där hade vi ochså julgubbe som var min morbror iår:') Där for kvällen med julmat och julklappar. Juldagen spenderade jag hos mamma med Kari, mommo, Tuomo och mamma. Vi åt julmat och så delade vi julklappar, jag lagar ett inlägg med mina julklappar lite senare, var där nästan hela dagen så hämtade mamma mej till pappa senare på kvällen. Idag for jag till mofa och äta julmat......... haha, där var några mina släktingar, vi for dit redan ett tiden på dagen och startade hemåt efter fyra, jag for till mamma en stund, och vi beställde flygen till London!!! 
Så alltså 4.4.2013 far vi med mamma till London! 

1 comment:

iines said...

jätte fina o mysiga foton i dehä bilden :d I like it ;d