23/12/2012

She's not afraid of all the attention

one direction - kiss you

Huhhu dagana far helt för snabbt! Nu har halva praktiken redan gått! Var på torsdagen sista dagen på praktik för iår och fredagen var jag på skolans julfest! Konstigt roligt var det.. Senare for jag till stan där jag träffade flickorna och vi julhandlade lite, kom hem och packa alla julklappar klart och sedan for vi med pappa en sväng till Jumbo och sökas mammas julklapp! Lördagen for jag igen till stan och julhandla med Mirre och Fjun men denhär gången var jag bara med som sällskap, hittade ändå små julklappar till djuren. Senare på kvällen färgade Ida ljusa ränder i mitt hår, men det blev inte nästan alls och synnas! Här e bilder från torsdag till just nu, kom på fredagen till Pappa och kommer vara hit hela jullovet nu:) 

DSC_0027
DSC_0033
DSC_0047
DSC_0108
DSC_0145

No comments: