25/01/2013

Eceryone deserves a chance, so stop chasing for a moment and turn around for that person who's chasing you

DSC_0022
DSC_0053
DSC_0073
DSC_0074

Fredag, wuhuu! Skönt, har haft så svårt att stiga opp på mårgonen att kommer bli skönt att få sova så länge jag vill.. Fast imorgon ska jag med Pappa och dom och se på 'disney on ice' :') och det är redan 11 på morgonen så får nu inte sova så hemskt mycket längre. Har inga planer tills idag, far kanske bara till pappa idag och imorgon på kvällen är vi alla flickor påväg till Mirre eftersom hon har födelsedag IDAG(!!) Så jag blir där och sova, sedan är det redan söndag och sista veckan på praktiken börjar! Har på onsdag redan 'yrkesprovet' så kommer ha lugna sista dagar där. Men nu ska jag börja gå till bussen, så hejdå! 

Här till sist ska jag ännu säga att GRATTIS MIRRE på din 18-års dag! du e bäst:) 

Kuva otettu 18.8.2012 klo 19.34 #3

No comments: