09/01/2013

Everything you do is magic


DSC_0001
DSC_0010
DSC_0043
DSC_0057
DSC_0064
DSC_0074
DSC_0080
DSC_0090
DSC_0097

Bilder från söndagen till idag, har gjort allt möjligt, packade väskorna på söndagen och kom till mamma, har lite lagat mitt rum här. På tisdagen var jag hos Sara och laga 'geelikynnet' vet inte vad det är på svenska, blev jätte nöjd! Och idag har jag varit till punttis! Försökte tidigare idag se på 'the lying game' och 'pretty little liars' men vi har så dålig internet här hos mamma så det vill inte ladda :'( bläh. Pappa har köpt en ny kamera, vet inte vad han har tänkt göra med den, men han gav den till mej nu att jag skall prova den och laga den i ordning och sånt. Men nu börjar klockan bli mycket och jag måste gå och sova så jag orkar stiga opp imorgon! Gunatt!

No comments: