15/01/2013

If you don't want a sarcastic answer don't ask a stupid question

Little Mix - turn your face

DSC_0179
DSC_0207
DSC_0217
DSC_0238
408414_4311912880473_631953118_n

Dagarna far nog helt för snabbt! Nu är snart tisdagen över och Fjun är 18 idag!!! Får inte det i huvu att nu blir alla ju 18.. Livet blir helt för lätt ;D haha! Men bilderna är från förra torsdagen till veckoslutet, var veckoslutet i sannäs som vanligt, gjorde inte mycket, firade fjun redan på lördagen och där tidigare var vi till Hesa med henne och Jani, köpte bara en kjol, armband och tog en till piercing, en smiley, och så var jag på kaffe med Mirre på söndagen. Igår var jag en snabb sväng till ikea med mamma, hon behövde något, och som tack att jag var med så fick jag en sådanhär man kan ha under datorn då man tex datar i sängen, om ni fattar? Noja, men idag hade jag igen en vanlig dag med praktik och kom hem efter fyra, nu har ja inga planer, kommer bara titta på 'big bang theory' hela kvällen typ.. Jag har så lust att fara och skrinna! Vi har en skrinnsko bana rakt utanför huset och den ser så lockande ut, men jag vill inte fara ensam:( Har faktist miljontals saker att göra just nu, några bilder borde redigeras och jag skulle borda gå igenom en webbsida men orkar inte längre sitta framför datan, så hejdå!

3 comments:

Anonymous said...

va kosta de att ta smiley o vart to du de? :D o e de nån åldersgräns på de?

Jasmine said...

De kosta 50€ o ja to de i itis i dendär 'duck's tattoo & piercing' No ja tror at man få no lag vasomhelst me förälders låv, men där va att man sku kryssa i att man e över 16 iaf:D

Anonymous said...

Okej tack! :)