27/01/2013

They don't know about the up all nights

DSC_0049

Bilden är från förra veckans lördag då vi alla var hos Linda och fira hennes födelsedag! 
Spenderade denhär fredagen hemma bara, kom först till pappa efter åtta så orkade sedan inte med mycket, hade väckning åtta nästa dag så somnade redan före 12. Nästa dag startade vi lite över 9 till Hartwall arena var det var 'disney on ice', for med Pappa, Minna, Nea och Tilda. Fotade där nog men har inte ännu hunnit få bilderna på datorn så bilderna kan jag laga här nästa vecka. Kom hem från Helsingfors ca kl 15 och latade mej resten av kvällen ända tills nie, då jag for till Mirre och fira hennes födelsedag med flickorna, (utan Vivi:( ). Det var jätte roligt och helt för länge sedan sist vi haft sleepover med flickorna! Blev ganska 'äkkilähtö' på morgonen eftersom Sara och Mirre hade match, men det var nog en lyckad lördags kväll! 90% av bilderna är sådana jag nog inte täcks lägga hit men ska försöka söka bilder från soffa nu i veckan, så får se om jag hittar några jag kan laga.. :') Har nu hela söndagen bara chilla, tänkte baka muffinssar som jag för till Konstskolan min sista praktikdag men det är ändå först på fredagen så jag lagar dem sedan närmare. 
Men ush vad det blev lång text nu, så ska nu sluta skriva och fortsätta städa>

Har imorgon ochså första danstimmen! Väntar på det, skall bli intressant att prova något helt nytt.. :)

No comments: