25/02/2013

We all have stories we will never tell

love<'3 Passenger -let her go

BD99DtTCQAEqR4v.jpg-largeBD99JRbCIAAtnVj.jpg-largeBD99R_JCQAA3dMg.jpg-largeBD987OPCUAI3PzV.jpg-large

Hej! Har lite ändrat utseende på bloggen som det kanske märks, har länge redan varit trött på den gamla skulle ha vila ändra den lite mer men det här får räcka iallafall nu, blev så jobbigt att få allt och passa ihop :') Men nu är då sportlovet slut! Första dagen tillbaka i skolan idag, gick sååååå trögt.. Men på sportlovet har jag då tex. varit i Tallin med min Pappa, Minna och min storesyster, köpte guld klockan som är på en av bilderna ovanom därifrån. Första bilden är från lördagen, vi var till amarillo och kika med Ida och Linda! Var ochså en dag ut åkandes till Vanda med pappa och söka starbucks kaffe, for samtidigt till Jumbo ochså. Var idag efterskolan med Iines på kaffe till coffee house och hade dans halv 5, känns som en evighet sedan förra gången! Nu har jag jobbat lite på skoluppgifter men skall nu börja gå i duchen och laga med klar för imorgon. Tänker gå till punttis efter skolan och onsdagen skall jag träffa Janina!

No comments: