14/04/2013

1D @ friends arenan 8 maj

Hej, jag skrev redan på facebook dethär men de som inte råkar vara vän med mej där så jag tänkte säga det här ochså, alltså 8 maj 2013 kommer one direction ha en konsär i Sverige friends arenan och jag har 2 biljetter dit, men eftersom jag inte får någon med mej pga. att det är mitt i veckan eller för dyrt, så säljer jag ena biljetten, om någon är intresserad kan den skicka fast email eller meddelande via facebook (jasmine.laine95@gmail.com) Och jag kan nu såhär i förväg 'varna' er som är intresserade att biljetterna är ganska dyra eftersom det är jätte bra platser :) berätta gärna ochså vidare till era bekanta som ni tror skulle vara intresserade, jag skulle ochså helst sköta allt face to face.

//Mulla on yks ylimääränen lippu one directionin keikkaan ruotsissa 8 toukokuuta, jos oot kiinnostunut ota yhteyttä sähköpostiini (jasmine.laine95@gmail.com) tai pistä viesti facebookkiin, ja voin jo etukäteen 'varoittaa' että liput on aika kalliit.

2

No comments: