16/06/2013

All of a sudden these lights are blinding me

Harry Styles - don't let me go

Fredagen spenderade vi med flickorna hos mej, vi såg bara på film och satte inne för det var så tråkigt väder ute. På lördagen hade vi bestämt att fara till Iines med Filippa, vi lagade jätte goda 'frukt-spett' det blev super gott men också jätte många :') vi såg några filmer och bara talade tills sent på natten..
Imorgon börjar ny jobb vecka igen, men har allt möjligt roligt på veckan som händer, måndagen börjar jag bilskolan(!!), tisdagen har jag zumba, så ska vi ochså börga flytta rum hit hos pappa, jag ska få största rummet hit eftersom mamma skall flytta så jag kommer inte ha ett rum hos henne mera, för att min syster flyttar hem tillbaka till mamma. Så är det ju också midsommar, men jag tror jag inte kommer göra något extra då, bara vara hemma och grilla.
Men några telefon bilder från igår eftersom jag inte ens hade tänkt på att ta kameran med.. 
1
2
3

No comments: