11/08/2013

july
5 seconds of summer - try hard
Justin Bieber - fall (acoustic)
Boyce avenue ft. fifth harmony - mirror
5
Kattungarna har nog varit något av det bästa nu senaste 6 veckorna, Kinuski, Laku, Mähelius och Ida (haha det är mina småsyskon som har hittat på namnen). På bilden är det Kinuski, som vi skulle hålla men det blev så att vi inte håller en enda... 
Så om någon har tänkt skaffa katt så har vi en ennu vi ger bort! 
4
Mitt enda foto 'jobb' i Juli, och på hela sommaren dessutom, var att fota på min kompis lillebrors konfirmation. 
Hoppas jag får mera sådana tillfällen!
3
Nageltarror ca. 3€ Gina tricot
2
Termos som jag fått av pappa, är helt kär i den!
1
Netflix visste inte för en månad sedan ens vad det var men nu är jag helt besatt av det, började med att se igenom alla 'wizards of waverly place' episoder, sedan 'modern family' och nu håller jag på med 'glee'. Perfekt för regniga dagar.
3
Concealer 11€ & concealer brush ca. 15€ KICKS 
6
..och till sist min nya kärlek, 5 seconds of summer, ett Australienskt band som just nu är som One Directions förband på deras turné, såg dem i London då jag var på deras konsär och sedan dess har jag börjat lyssna mer på deras musik, jag rekommenderar starkt! 
Och var inte oroliga dom har inte alls samma musikstil som 1D, haha

..hurdana saker skulle ni vara intresserade att läsa om i framtiden såhär i 'favourites'? vill ni att jag skall skriva mer om något jag köpt, kläder, mejk? eller musik, händelser?

1 comment:

Derya Dincer said...

aivan ihana blogi sulla kaunokainen :)

♥ leave-world.blogspot.fi