22/09/2013

Let me be the one to lift your heart up and save your life

Veckorna går så snabbt förbi! Känns som att jag inte gör något vettigt fast jag helatiden har något att göra.. 
Var igår en sväng till Ikea med mamma, hittade en ny lamppa, påslakan och några fotoramar som jag skall laga på väggen. Börjar somtur äntligen få mitt nya rum någotlunda färdigt här hos pappa. Annat än resan till Ikea har jag inte gjort något speciellt dethär veckoslutet, varit med kompisar bara och idag har jag bara editerat bilder till en skoluppgift. Fick en anonym kommentar en tid sedan om att den skulle vilja se mera skolarbeten här på bloggen, så tänkte jag kunde laga dem hit när de är klara? Har ochså bilderna från förra årets fotokurs som jag inte ännu lagat hit, om någon alltså är intresserad? 
andii

''Sometimes people who are miles away
can make you feel better than people
right beside you.''

2
fredagens ootd & min nya lampa

2 comments:

Sofia said...

Joo ja vill sii!!

Anonymous said...

vill gärna se ! gillar dina foton:)