16/09/2013

august
SoMo - kings & queens
sweden
Favorit minne, börjar nu kanske lite från slutet men det bästa i Augusti (och faktist lite September) var nog Sverige resan med Iines!
Hade så roligt hela tiden och Selena Gomez konsären var bara ett STORT plus med allt annat!
cat
Kattungarna har alla en för en hittat nytt hem nu förra månaden, en har vi kvar ännu som också är påväg så småningom men de var alla nog en av höjdpunkterna i Augusti likasom i två förra månaderna!
summer
Hade faktiskt också ett par dagar sommarlov i början av Augusti! Under den tiden var jag mycket bara hemma och bara njöt i solen sista dagarna av sommarlovet med en tidning eller bok i handen, hade också sista teoritimmarna i bilskolan.
Så är ju också skolans början en av mina favorit saker i Augusti och fick i slutet av månaden fixat en praktik plats till nästa period!

Denhär månaden har jag mera minnen som jag kommer ihåg istället för saker, men det kan jag säga att Augusti har definitivt varit bästa månaden i 2013 härtills! 

No comments: