01/01/2014

Here's to another year of regret, procrastination, heart ache and insanity

Alla nyår har jag alltid gjort en lista på saker jag skall göra nästa år, eller nyårslöften. Iår har jag
mer realistiska såna, ganska personliga löften men några ex, far utomlands är en av dem. Har länge
funderat på vad jag skall efter skolan tar slut i Maj och jag tror jag bestämt mig för att fara utomlands
för en tid, här finns inte riktigt något för mig i Borgå just nu. Vet inte ännu var eller när, vet bara att
jag måste någonstans. En annan sak på listan är glöm onödig drama, tex pojkar kommer och går,
inte kommer jag komma ihåg han de där som gjorde sådär mot mig då, eller vad någon kallat mig
och om någon inte vill vara vän med mig är det bara synd för den då. Onödigt gråter man för
något som inte betytt något för nåndera. Här är ännu två bilder från igår.
It's a new year. It's time to start again. Stop
thinking about what you're going to do and start
doing it. It's time to live your life and be who
you are. Forget about whatever happened in
2013 and just move on. Take risks and be
yourself, you only have one life, and it's time to
make the most of it. Make a new year's
resolution and this time achieve it no matter
what the cost is.

No comments: