02/01/2014

Utmanad!

Blev för en ganska lång tid sedan utmanad, fick det äntligen gjort haha, blev alltså utmanad två gånger så jag svarar på alla frågor men jag tänker inte fråga frågor av någon speciell utan ni kan svara på dehär samma frågorna om ni vill!

1. Berätta 11 saker om dej själv
2. Svara på 11 frågor som den du fått utmaningen av ställt
3. Man ska själv hitta på 11 frågor som de man utmanar ska svara på
4. Välj 11 bloggar som har under 200 läsare per dag
5. Berätta vem du har utmanat
6. Man får inte utmana den man fått utmaningen av


1. Kom inte på själv riktigt så jag frågade mina kompisar fick som svar blyg,
2. flickig
3. och helmighetsfull.
4. Jag älskar lata dagar då jag just och just ens stiger upp ur sängen,
5. men tycker också om att festa med mina bästa vänner!
6. Jag är dålig på att spara pengar till saker jag pårikigt borde.
7. Det bästa jag vet är att resa, fast bara till Sverige. Enligt mig vinner allt tråkiga Finland.
8. Skulle inte kunna leva utan min telefon........
9. Jag gillar nästan allt som har med England att göra.
10. Speciellt pojkbänd, haha
11. Jag är super dålig på att skriva längre texter.

Siris frågor:
1. Har du någon gång färgat håret? I såna fall, hur? Ja flera gånger, har haft mörkrunt, rött, blond dipdye, grön dipdye, ljus brunt, röda ränder och just nu blont. 
2. När började du blogga och varför? I november 2008, jag läste andras bloggar och ville själv också prova.
3. Är du in love? Nej
4. Planer för kommande sommar? Jobba och fara utomlands.
5. Beskriv den mest irriterande människan. (Behöver inte vara någon du känner, utan mardröms människan) Någon som man inte kan lita på eller som bara talar illa om någon annan.
6. Beskriv ditt drömhus som vuxen. Stort, ganska simpelt men ändå lite färggrant, befinner sig i en storstad.
7. Vill du skaffa familj? Jag tror det.
8. Hurdana människor fastnar du för och varför? Roliga och såna som kan vara sig själva, jag tror det säger ganska mycket att varför just såna.
9. Vilket datum kommer du alltid komma ihåg? Varför? Oktober 2011 för orsaker jag helst inte nämner.
10. Vad har du önskat dig till julen? Jag önskade mig konsär biljetter och illustrator programmet.
11. Vad tyckte du om denhär utmaningen? Den var okej.

Denises frågor
1. Om du skulle få en låda med nånting valfritt inuti, vad skulle finnas i lådan? Hmmh jag måste nog svara något så tråkigt som pengar.
2. Använder du ludistrumpor? Ibland.
3. Vill du ha barn som stor? a. Hur många b. namnidér c. om inte, varför? Ja, två stycken flickor. Jag vet no vad de skulle heta men vill inte skriva det hit.
4. Berätta om din första puss! Det var i lågstadiet när vi lekta 'ryska posten' med klassen.
5. Om du skulle kunna vara en dag någon annan, vem skulle du vilja vara och varför? Ingen tror jag, eller sedan någon kändis kanske.
6. Vad är din åsikt om julen? Ganska tråkigt nuförtiden när man inte kan vara med hela familjen.
7. Vad är din favoritmat, och vem lagar den bäst? Underligt svår fråga, vet faktiskt inte.
8. Finns det någon du beundrar? Vem isåfall? Min mamma och mommo.
9. Tycker du om att skida på vintern? Nej.
10. Vad är dina 3 favorit grejer med sommaren? Värme, när det är så ljust och så älskar jag att simma.
11. Vem får dig alltid på bättre humör, då du har en dålig dag? Iines och Filippa, ingen skillnad hur dåligt jag mår, de två får mig precis ALLTID på ens lite bättre humör.

1 comment:

siri. said...

hihi, kiva att utmaningen dök upp! :)