26/03/2014

Outfit of the day

Shirt Vero moda - skirt & stockings H&M - necklase Accessories

Godmorgon! Onsdag morgonen började bra, har nu varit ensam hemma i en vecka och det är alltid lika skönt att vakna till ett lugnt tomt hus, jag är verkligen inte en morgon människa så det är bäst för mig att vara ensam då.. haha. Men igår var jag efter jobbet med min kompis, vi kollade på senaste avsnitt av 'how i met your mother' och 'teen wolf', när jag kom hem därifrån hade jag storstädning, dammsugade hela huset, tvättade golven och torkade alla bord och hyllor. Efter det låg jag bara och latade mig i sängen och såg på youtube videon, så som typ alla mina kvällar ser ut. Idag ska jag gå och dansa efter jobbet och senare ska jag se mina kompisar, låter helt för bra. Btw jag fick klart skrivit min 'About me' sida som ni hittar under bannern.
-
Goodmorning! My wednesday morning started good, i've been home alone for the past week and it's the best to wake up to a quiet and empty house, i'm so not a morning person so it's probably best for me to be alone, haha. Yesterday after work i hung out with my friend, we watched the latest episodes of 'how i met your mother' and 'teen wolf'. When i got home i cleaned the whole house then i just lay in bed rest of the night watching youtube videos, kinda like every night i've been alone. Today after work i'm gonna go dance and then spend the evening with my friends, sounds way too good. Oh and i got the 'About me' page written, you can find it under my banner.