21/03/2014

Personal trainer

132
Har på senaste tiden haft noll inspiration med allt som har med tränande att göra, har lätt med detdär att äta rätt och hälsosamt, men nu har jag inte tränat ordentligt på en tid. Jag tycker om att gå på länk men det har nu inte lockat så mycket när det varit så snöigt eller slaskigt helatiden. Beställde en tid sedan tid till en personal trainer där jag tränar och igår hade jag mötet, bestämde ett program åt mig som jag så småningom skall börja följa, är helt super excited för har alltid velat pröva en sådan och nu har jag i ca en månads tid en personal trainer som ska hjälpa mig komma igång och ge mig mer inspiration att träna. 
-
Lately i've been so lazy, i haven't exercised as much as i've wanted to, i'm good at eating healthy but i also want to work out a bit more than I currently am. I love running but it's always so hard when there's snow. Yesterday i had my first meeting out of four with my personal trainer at my gym, she designed a program just for me and is helping me get started. I'm so excited since i've always wanted to try a personal trainer and I think this is gonna give me a lot more motivation to work out. 

1 comment:

Sofia said...

Naaajs!