27/04/2014

Things end but memories last forever


På torsdagen var det alltså klasskryssningen som gällde, jag tänker inte säga något mycket mer än att det var så otroligt kul! Synd nog så fotade jag inte nästan alls under kvällarna, dehär tre telefonbilderna är de ända jag täcks lägga hit, ärligt talat. Vi var alltså på en två natts kryssning med min klass, jag och Iines hade ordat allt från hyttarna, bufféen och lite överraskningar till klassen. De har blivit som en annan familj åt mig under dehär, snart, tre åren och kommer aldrig glömma dem, har fått otroliga vänner för livet. Kommer laga bilderna från Stockholm i ett skillt inlägg.
-
From thursday to saturday we went on a unforgettable cruise with my classmates, it was so much fun! I didn't take almost any pics, honestly these were the only phone pics i felt i could post on here. Anyway me and my classmate had taken care of everything from the cabins, the food and a few surprises. They've definitely become like a second family to me and i'll never forget these amazing people. I'll make another post with pics from Stockholm.

No comments: