01/04/2014

You can't close your heart to feel things you don't want to feel



Bilder från de senaste dagarna. Så är veckoslutet över och tillbaka till vardagen igen, mitt veckoslut var som vanligt helt full packad, jobbade, var med kompisar och hälsade på min famo och fafa efter en helt för lång paus. Söndags kvällen var jag helt död och somnade typ samma sekund jag satte huvudet på dynan. Nu är praktiken över, hade sista dagen idag och vet inte riktigt vad jag skall tycka, skönt att komma frammåt och gå skolan till slut, men jag har trivts här så bra! Jag har lärt mig mycket och kommer nog aldrig glömma dehär två månaderna, har aldrig fått såhär mycket ut från en praktik period. Jag hade också min utvärdering av praktiken på måndagen och idag kollade vi igenom mina bilder med en fotograf på redaktionen, fick typ samma kommentarer från båda, jätte bra men några tekniska fel här och där. Idag ska jag spendera min sista kväll här i Lovisa hos min kompis, vi ska kolla senaste (och sista :( ) avsnittet av 'How I met your mother'. Ha en bra början på veckan!
-
Pictures from the last few days. So the weekend's behind and back to work, my weekend was busy like usual with work, friends and family, i was so dead on sunday evening after a hectic weekend and i fell asleep as soon as i put my head on the pillow. Today i had my last day at work practice, i feel kinda sad at the same time as i'm happy to go back to school and graduate already, haha. But i'm never gonna forget these past two moths, i've learned so much and tonight i'm spending my last night here in Lovisa with my friend, we're gonna watch the last episode of 'how i met your mother'. Have a great week!

No comments: