11/05/2014

She wears a new dress everyday

Jacket - TopShop (England) Shirt & skirt - H&M Necklace - Bershka Sunglasses - monki
This is how I looked like today, spent the day with my mom, sister & grandmother. We ate home made hamburgers, yum.
Har äntligen lärt mig använda mitt stativ till min kamera haha. Jag fick mitt foto feber tillbaks då jag köpte mitt nyaste objektiv och kan inte sluta fota, allt jag ser. Som ni kanske också märker, eller inte, så har jag äntligen fått mitt hår blont. Min kompis färgade det förra veckan och efter att jag tvättade det med silver shampoo idag så blev det just som jag ville ha det, är så lycklig! Efter ett års projekt fick jag det ljust, huh. Imorgon är sista veckan jag har på mig att jobba på slutarbetet, sedan börjar skolan vara ganska så färdig för min del.. Skrämmande.
 //I finally 'learned' how to use my tripod for my camera haha. Ever since i bought my new objective for my camera i can't stop taking pictures, of everything. And as you also notice, or not, i finally got my hair blonde, after almost a one year project, woo! I'm so happy. Also, next week is the last week i get to work on my final project for school then i can almost say i'm done with this school.. Scary to think about.

No comments: