24/05/2014

You make my heart smile

Såå skönt med sol och varmt, har luggit ute hela dagen i solen, somnade till och med en stund vilket inte var så bra eftersom jag nästan brännde mig.. Men efter ca 4h sömn förra natten så har det varit svårt att hållas vaken haha. Hade alltså klasskompisarna hos mig igår och vi hade grillfest, efter det blev ännu några hit och sova, men mera om det med bilder i nästa inlägg! Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt med en film eller serie, låter jätte skönt just nu. Snart ska jag börja svara på frågorna så sista chansen CLICK
-
Such a lovely weather outside! I've been laying outside in the sun all day and i even fell asleep for a bit, it's been hard to stay awake today since i barely slept last night. We had a bbq party with my classmates and a few of them slept over, but more about last night with pictures in my next post! Now i'm just gonna watch a movie or a tv series for the rest of the night. Last chance to ask me questions CLICK.

No comments: