11/05/2014

Your words in my head and knives in my heart

Såååå skönt med en sovmorgon efter en lååång tid.. Veckosluten brukar ju gå ut på morgontur på jobbet.
 //Finally got to sleep late today! Don't get to do it that often since i often have work in the morning on weekends.
Städade idag lite mitt klädskåp och här är bara en liten del av sakerna jag lade bort, måste börja tänka praktiskt inför England med vad jag kommer ta med mig och inte. Förstod också att jag knappast kommer fara till Sverige och se på One Direction, suger som fan, men vad kan man.
 //Cleaned my closet today and this is just a small part of the clothes i put away, i have to start thinking practical about what i'm gonna take with me to England. I also realized i'm not gonna be able to go see One Direction in concert in Sweden, sucks so bad.

No comments: