08/06/2014

Catching up

Förra veckans lördag var jag och se på Miley Cyrus till hartwall areenan, hon är nog awesome fast hon är ganska galen haha.
-
Last sunday me and my friends went to see Miley Cyrus in concert, she was amazing even tho she's crazy haha.


Sedan på onsdagen for jag till Brighton med mamma! For alltså dit för en Little Mix konsär och var också och kollade platsen var jag kommer flytta (9 dagar!!!). Resan var helt super, roligt att se annat än London där jag varit redan två gånger, var också till Shoreham by sea i Brighton var min mamma var som au pair för ca 30 år sedan! Lagar flera bilder i ett skillt inlägg.
-
On wednesday we went to Brighton with my mom! We had tickets to a Little Mix concert and we also visited the place I'm moving to in 9 days! The trip to England was awesome, so fun to see something else than just London where I've been two times already, we also went to Shoreham by sea in Brighton, where my mom was as an au pair about 30 years ago! I'll post more pictures of the trip later.
Kom på lördagen hem från England och hade på kvällen dejt med bästis haha, vi for till Helsingfors och se på film och äta.
-
Came home from England on saturday and met up with my bestie later for a movie in Helsinki.

No comments: