22/06/2014

Hej, ända sedan jag kom hit till England har jag varit så oinspirerad med bloggandet, mina senaste inlägg tog så länge att skriva och kan inte ens kolla tibaka på dem för de ser så hemska ut haha, tvingade typ mig själv att skriva dem så mina kompisar och bekanta hålls lite med i vad jag gör här. Så nu skulle jag behöva lite er hjälp att få lite några idér vad jag borde skriva om, har ni något speciellt ni skulle vilja att jag skriver om eller tar bilder av eller till och med filmar?? Har mycker mer ledigt här än jag förväntat mig och har inte riktigt hunnit bekanta mig med människor och kurser jag funderat gå på börjar först på hösten.. Så tiden blir ganska lång haha (som tur har jag ändå englands netflix..) så lämna gärna önskemål nedan, så vet jag också om någon ens läser min blogg mera. Och också om ni läser eller vet någon annan som skriver blogg som utbyteselev eller au pair, behöver inte vara i England, så linkka gärna också deras bloggar!
-
Hi! Ever since I got here to England I've had zero inspiration to blog, I had to force myself to write my two latest posts so that my friends would know what I'm up to here. So now I need your help, is there anything you'd like me to write about, take photos of or even film then just leave a comment below! I have a lot more freetime here than I thought I would have since I haven't really met people yet and the courses I was planning on going to doesn't start until the fall, so it gets a bit boring sometimes, thankgod for netflix though, haha. Also if you happen to read someone's blog who's going to or is as an exchange student or au pair (doesn't have to be in England) then please link them below!

3 comments:

Anonymous said...

Skulle du kunna filma hur det ser ut där du är :) eller berätta vad som är annorlunda där.

Sofia said...

Laga inlägg på byn du bor i o berätta om den allt möjlit smått o gott? :)
O så sku du ju kuna laga en såndän "my day" film ^^

Anonymous said...

berätta hur du tog dej till att fara dit, hur du trivs där, va allt du ha tänkt få ut av året där osv :)

en kiva grej sku va om du sku göra en "min dag i foton" postaus, från mårån ti kväll, de e säkert ändå lite annorlunda diit än hit i finland^^

sen såklart lite om hurdana vanor dom har dit som skiljer sej ti finland tex me mat å sånt! :)