25/06/2014

I would walk a thousand miles if I could just see you tonight


Bilder från när jag var i Brighton på måndagen. Var ledig hela dagen så for på ett lite längre äventyr, behövde bara byta tåg en gång så kom lätt fram, några timmars tågresorna gick snabbt med en bok. När jag kom fram gick jag genast till stranden, satt där länge och bara njöt av solen, det har varit så varmt här senaste dagarna, skönt! Så gick jag och kollade lite i butikerna, men det ända jag sökte efter var Ed Sheerans nya cd, vilken är otrooooligt bra! Rekommenderar verkligen!!!
-
A few pics from when I was in Brighton on monday, I had the whole day off so I wanted to go a bit further away. It was really easy to go there by train, I just had to change trains once and the train rides went by quick with a book. In Brighton I just chilled at the beach since it was really hot outside, I looked a bit in the shops but I only bought one thing I was actually looking for, Ed Sheerans new cd which is amazing!

Sedan random bilder från senaste dagarna, har varit till London och Hemel Hempstead och kollat. Veckoslutet kommer bli super! Är ledig från lördag till måndag och lördagen ska jag gå och se till skolan där jag kommer gå på engelska kurs som börjar på hösten och på kvällen är jag bjuden på en fest till London, kommer vara skrämmande att gå ensam men säkert värt det! Söndagen är det en au pair picnik i London vart jag ska gå och måndagen är helt öppen ännu. Vaknade idag till världens bästa nyheter, fick höra att jag blivit store syster för tredje gången! Kan inte vänta att gå och hälsa på.
-
Random pics from lately, I've been to London and Hemel Hempstead a few times now. On the weekend I'm gonna go check out the language school I'm starting at in the autumn and on saturday evening I'm going to a party in London, it's probably gonna be scary but so awesome! And on sunday there is a au pair picnic in London which I was planning on going to. And today I woke up to the greatest news, I heard I've become a bigsister for the third time! Can't wait to go back home to visit!

No comments: