02/07/2014

Au pair meetup

Hej! Äntligen ett lite positivare inlägg, senaste dagarna har varit super, söndagen var det en au pair picnik i London, där var au pairs från hela världen som jobbar runtomkring i London. Vi satte några timmar i hyde park och pratade och lärde känna varandra, när det började regna drog vi oss till zoo bar, alltså en bar i mitten av London, träffade många jätte otroliga människor. Var också första gången till KFC och äta, en flicka blev så shockad när jag berättade att jag aldrig varit där och äta så hon tog mig genast dit, haha, och det var värt det! Lagar fler bilder hit från söndagen så fort dom lagar dem på deras facebook sida eftersom jag själv inte fotade alls.. Men nu senaste dagarna har jag bara spenderat endera här i Berkhamsted eller Hemel Hempstead och njutit av solen. Har planerna ganska öppna för veckoslutet, söndagen ska jag spendera i London, lite visa runt för en flicka som också är au pair här, väntar!
-
Hello, finally a bit more positive post, the last days have been super! On sunday there was a picnik in London for au pairs in London where there was people from all over the world. We sat a few hours in hyde park getting to know each other and when it started to rain we all went to zoo bar in central London. I met a lot of amazing people there! I also ate at KFC for the first time, I've been missing out, haha. I'll post more pics once they put them on their facebook page. But these last days I've just been in Berkhamsted or Hemel Hempstead enjoying the sun. Don't really have any other plans for the weekend than that I'm going to London on sunday with another au pair to kind of show her around, I'm excited!

No comments: