24/07/2014

Good day

Helt otroligt bra dag! Har inte ens gjort någonting extra, haha. Fick mittiallt så inspiration att rita att jag gick genast till bokbutiken och köpte ett skiss block och en penna och satte mig i Starbucks, där spenderade jag några timmar med att bara rita och lyssna på musik. Hade kvällen ledig så hade ingen brådska hem tillbaka. Gick hem min vanliga rutt via kanalen och det är alltid super fint och funderar alltid att jag måste bära kameran med mig, idag råkade jag ha den med mig i misstag, så jag måste stanna och ta en bild! Berkhamsted är nog en av de finaste platserna jag sett här i London.
-
Had such a good day today! I sat in starbucks for so long just drawing and listening to music. On my way home the canal I walk by almost everyday looked so pretty so I had to stop and take a picture. Berkhamsted is probably one of the prettiest places in London.

No comments: