04/07/2014

New hair

Färgade idag äntligen mitt hår! Har haft helt otrolig hemsk rotväxt nu sedan jag kom till England och igår bestämde jag att börja göra någonting åt saken, gick igenom alla frissor här i Berkhamsted och valde den bästa och fick genast tid till nästa dag. Hon var jätte bra, lagade ränder år mig så att rotväxten skulle smälta in och annars också att håret skulle bli jämnare blond, blev nöjd! Veckoslutets planer ändrades lite när jag blev bjuden med på Wireless festival på lördagen!! Kommer se bl.a. Bruno Mars och Ellie Goulding, väntaaaarrr!
-
Finally went to a hairdresser today, she dyed my hair a lot more even blonde and my dark roots away. I'm really happy with the result! My plans for the weekend got changed a bit when I was invited to Wireless festival this saturday, going to see Bruno Mars and Ellie Goulding, sooo excitedd!

No comments: