20/07/2014

Summer nights and city lights

Gårdagen blev inte alls så som jag planerat eftersom finska au pairen aldrig svarade.. Typiskt. Bestämde mig att ändå fara ensam, for först till Notting Hill och kolla marknaden, sedan till Camden Town och till sist till Picadilly Circus var jag spenderade tiden med att gå runtomkring och kolla på alla som spelade och dansade på gatorna. Till sist när jag skulle fara hem så kom jag på att jag inte orkar fara och sova bara, så hittade mig till en bar. Hade en helt super och så random kväll haha, det var något så otroligt coolt att gå mitt i natten i centrala London och se allt på ett helt annat sätt än på dagen. Nu ligger jag hemma och känner mig så svag, fick värsta förkylningen så bestämde mig att inte fara till Brighton idag, men jag är ännu troligen påväg till London imorgon.
-
Last night took a different turn when I ended up going alone to first Notting Hill then Camden Town and lastly Picadilly Circus, where I just spent my time watching street artists. When I was about to go home I decided I don't want to just go home and sleep so I found a bar. The night ended up being one of the best one's so far. Central London at night is so cool somehow. Today I don't feel so good, I have the worst cold and decided to skip Brighton today, I'm hopefully still going to London tomorrow. 

No comments: