23/07/2014

Wednesday


Hej! Ligger ännu sjuk i sängen.. Är helt vanligt med barnen på morgonen och kvällarna men rymmer alltid till mitt rum när jag har möjligt och vila lite. Måndagen tvingade jag mig själv att gå till London med mina kompisar eftersom det var sista gången jag såg Vicky :-( Hon var här som au pair men far nästa vecka tillbaka till Tyskland.. som tur har jag ännu min kompis från Holland här kvar med mig, vi planerade fara till Brighton på måndagen! Ska imorgon försöka orka till Hemel Hempstead på dagen, behöver några nya saker därifrån, annars består resten av min vecka av jobb, föräldrarna far utomlands till veckoslutet så jag blir hemma med barnen och deras farföräldrar vilka behöver lite mer hjälp, så jag lovade jobba veckoslutet. Har inte hänt så mycket annat på sistone när jag spenderar mest tiden med netflix.
-
Hey! I'm still sick in bed.. The time I get off I mostly spend sleeping. On monday I went to London with my friends and had to say good bye to Vicky who's going back to Germany next week :-( Other than that, not much has happened, I have to work all weekend since the parent's are going abroad, so I'm staying home with the kids and their grandparents. Otherwise my time's spent mostly with netflix as long as I'm sick.

If you know what's so special about the 23rd of July, you are awesome.

No comments: