03/08/2014

Brighton

Tidigt på lördag morgonen startade jag från Berkhamsted mot Brighton var jag träffade min Holländska kompis. Vi gick runt och kollade i butiker, satte vid stranden och gick på bio. Hade sådana problem att komma hem med alla tåg så fastän jag startade efter kl 19 från Brighton var jag hemma efter 23, var så död efter att ha vaknat halv 7. Idag är jag påväg till London med samma kompis och senare kanske ut med min finska kompis.
-
Early saturday morning I started from Berkhamsted to Brighton where I met up with my dutch friend. We just went around in stores, sat by the beach and went to see a movie. The trains back were so delayed it took me over 4h to get home, I was so dead after waking up after 6 that morning. Today I'm going to London with the same girl and probably meeting my finnish friend later for drinks.

No comments: