22/11/2012

I still remember the first time i met you

DSC_0006
 Köpte på tisdagen en ny jätte skön oversized tröja från veromoda för bara 13e! Älskar den! Hr inte fått något gjort senaste dagarna annat än skolärenden, har fått flesta uppgifterna klara och nu är min praktik plats helt fixad! Väntar så! vet inte om jag berättat hit redan men jag fick praktik plats i Konstskolan, är överlycklig hade inte kunna tänka mej en bättre plats! Passar mej perfekt. Börjar där nästa onsdag, skall börja åka buss eftersom jag börjar 9 eller senare varje dag så blir så krångligt med parkeringsplatser och annars ochså billigare såhär. Skall försöka hållas i estbacka 6veckor, men veckosluten kommer jag sekert vara i sannäs. 
Imorgon är det fredag! jee, skönt. På lördagen far jag med Fjun till Sverige! Kommer bli så roligt, kan inte vänta.. Tänker inte köpa något mycket från sverige, kanske en enstaka skjorta eller byxor, eller några jeans, behöver ett nytt par! Men nu skall jag börja laga mej klar för imorgon! ska efter skolan köra min mopobil, och mirre Julias, till Paipis för vi skall flytta Julias 'webasto' till min, eftersom vi säljer Julias nu. 

....så om någon är intresserad av en Aixam 2010 årsmodels mopobil så har vi en att sälja!! haha

No comments: