13/11/2012

They don't know how special you are

One Direction - kiss you


Fick som födelsedags present av mamma presentkort till fransförlängningar, gick genast på onsdag och beställa tid och fick tid till torsdagen, det tog ca 2h, men tiden for jätte snabbt eftersom jag halv somnade helatiden när jag var så trött. Efter det var klart började mina ögon rinna helt fullt och de var helt röda så jag såg helt gråtfärdig ut efter det! Men det for över på kvällen. Jag är jätte nöjd med resultatet, det är så lätt på morgonen när man inte behöver mascara och dessutom är de jätte fina ochså! Jag ville ha så naturliga som möjligt, så dehär passar bra till mej. Min stora syster lagade ochså en dag tidigare men hon har lite längre och tätare än jag, passar henne bättre. Jag rekommenderar starkt till de som har funderat laga! dyrt är det ju såklart.. Man måste 'huolta' dem mellan 4-6veckors mellanrum o det kostar mellan 30-60e, beroende på var du går och lagar dem.

Här är före och efter bilder, de är med min telefon så de är ganska dålig kvalite.

No comments: