04/11/2012

Your smile is the paradise


Det här veckoslutet har gått jätte snabbt! På fredagen gick jag via filmtown och kom sedan hem, hyrde the lucky one. Hade planerat fara på zumba, men somnade genast jag kom hem, sov kanske i en timme och såg sedan på filmen, där for nästan resten av kvällen av att se på tv och göra ingenting. Lördagen var jag ochså bara hemma, spenderade dagen med att spela wii och se på film och baka:) Vi lagade med Minna kladdkaka, croisanter med choklad smör i och mycke muffinsar! Idag for jag genast från morgonen till stan, skulle hjälpa mamma med en annons, sedan for jag till h&m och titta på kläder. Och när jag kom hem började jag genst jobba på skolarbeten och en logo till en butik som skall komma till gamlastan, nu ska jag bara chilla resten av kvällen och kanske städa mitt klädskåp, får det inte ens fast för det är så fullt... 2 dagar så fyller jag 17! 

No comments: