09/12/2012

I can't make it up to you, believe me I am trying to

One Direction - last first kiss


Hej! de har blivit lite paus med bloggandet men nu är jag tillbaka, berättar först om förra veckoslutet, alltså på fredag var jag då hos mina kusiner till nie, efter det for jag bara hem och sova. På lördagen for jag med mamma till Hagaborg på lilla julsfest, var där och hjälpa sälja och servera glögg och kaffe, det var jätte roligt eftersom jag alltid firat lilla jul där när jag var liten men nu har jag inte varit där på några år. Där var många gamla bekanta, det tog slut ca 20 och var hemma efter det. Senare for jag till Hesa med Fjun och köpte äntligen min vinterrock! <3 nbsp="nbsp" p="p">Början av veckan for snabbt på praktiken, lagade en utställning i konstfabriken och på onsdag kväll for jag med Iines och Filippa på glögg först och sedan och se på konstskolans utställning! Sedan var det ledigt resten av veckan och gjorde inget speciellt, var hos pappa och kom idag tillbaka till mamma och har igen en praktik vecka framför mej! 

DSC_0016DSC_0063DSC_0076DSC_0077DSC_0083

No comments: