16/12/2012

My room!

Det var en tid sen jag lagade rum inlägg och mitt rum hos mamma har ändrat ganska mycket sedan dess, delade rummet förr med min syster, eller turvisadest, men eftersom hon nu har flyttat hemifrån är det mitt eget rum! Har planerat att laga lite saker opp på väggarna, det ser så tomt ut. Städade också klädrummet idag från allt hennes skräp, jag har inte ens hälften av kläderna hit hos mamma så undra inte om klädrummet ser lite tomt ut :') Jag har ett jätte stort rum här gemfört med mitt rum hos pappa, där ryms just inget mer än säng, klädskåp och tv-hylla, så skönt att ha lite rum här! Här har jag också ett skrivbord som jag så skulle behöva hos pappa, men det ryms inte.. Men här är några bilder från mitt rum hos mamma, tagna med mitt vanliga och fish-eye objektiv! 
Är så trött på att skriva om mina tråkiga dagar här i bloggen och kanske ni är det också, så ge gärna ideér på inlägg?

DSC_0131
DSC_0127
DSC_0069
DSC_0018

2 comments:

iines said...

Myysit me ljus o allt ((: o ser att du har förra årets klassfoto på dörren ;)

Jasmine said...

haha juju;D