13/12/2012

Never believe the bullshit that fake guys feed to you

DSC_0009
DSC_0021

Första bilden är dagens outfit och andra bilden är vad jag fick i min julkalender idag! 
Hade en vanlig dag på praktiken, fick äntligen göra lite grafiskt arbete! Snabbt blev klockan 4 och sprang snabbt ner till Sokos där jag hade tid till att fixa mina ögonfrans-förlängningar! Det tog lite över en timme, hade en tid tills bussen kom så for till butiken och köpa grön glasyr till mitt pepparkakshus som jag hade tänkt laga idag, men det blir till nästa vecka eftersom jag var så trött så jag blev bara och se på lite 'how I met your mother', när mamma kom hem for vi ut och gräva min mopobil ut från snön, har inte kört med den sedan söndagen så den var ganska insnöad... Behöver den imorgon eftersom jag far till Sannäs till veckoslutet! Äntligen fredag, förstår inte hur jag är så trött på veckan fast jag börjar 10 varge morgon.. Har inga planer till veckoslutet annat än att jag ska baka muffinsar och på lördagen far jag och julhandla med Mirre, har bara skaffat en julklapp härtills, men kommer nog inte köpa till någon annan än närmaste släktingarna:) 

No comments: