01/01/2013

2013 please be awesome

DSC_0054
DSC_0037
DSC_0016
379437_4427072467434_1135808696_n

Gott nytt år alla! Firade min nyår med flickorna först med god mat som vår personliga kock Jani lagade;) Sedan halv 12 kom taxin och söka oss till stan, där det var jätte mycket folk!! Stod nu där en stund tills det blev super kallt så fick jag skjuts hem och somnade nästan genast, vaknade på morgonen i lite svagare skick och har nu spenderat dagen i sängen och tittat på tv typ. Min matlust kom just tillbaka och har ätit jätte mycket korvsoppa men kan inte ännu dricka annat än cocis! haha, Men bra slut&början på året var det!! Hade så kul med mina flickor och träffade många gamla bekanta istan!
Har ni några nyårslöften? jag hade inga ända tills idag, skulle laga en bild av mina löften till instagram, så började jag fundera, hade bara ett förra året men det klarade jag inte. I år tänker jag ha mer realistiska löften som, dricka mindre alkohol, skaffa ett jobb och några mer personliga... 
Men nu ska jag fortsätta spendera min kväll framför tvn!

2 comments:

Anonymous said...

Jätte vackra flickor ni 5, vad gör dendär fula brunetten i mitten i ert sällskap? Urgh...

Jasmine said...

jag föstår no inte alls vad du nu menar, ser ingen ful brunett