13/02/2013

Forgetting him was like trying to know somebody you've never met

Kuva otettu 13.2.2013 klo 20.08
Köpte igår ett silver 'hårband' från h&m! kostade under 2€
Kuva otettu 13.2.2013 klo 20.11 #2

Hej! Jag har haft en super rolig onsdag idag, fastän jag hade skola från åtta till halv fem, vi var lite i studion och fotade idaa, det var nu svårt att vara seriösa så bilderna blev nu inte dom bästa heller:D For efter skolan med Vivi på kaffe till paahtimo, satt där en go stund och for sedan till stan och kika:) Vivi hittade allt möjligt och jag hittade en ljuuuvlig rock, men har inte råd med den just nu:(.. 
Nu på kvällen har jag ritat, har bestämt mej att lära mej rita människor, så har jag bara varit för jag är såå trött! Tänker se nyaste episoden av 'the lying game' sedan tänker jag gå och sova! 
btw Tror jag glömt berätta det hit(?) Men jag fick sommarjobb!! Det har nu ett par veckor varit lite sådär tvinnande runt det om det nu blir något eller inte, men på måndagen blev det säkert! Jesss

No comments: