10/02/2013

Just another soul with feelings but nobody there to feel the pain

Litte Mix - wings
Little Mix - turn your face
Little Mix - dna
Little Mix - cannonball

Är förälskad i Little mix, speciellt 'change your life' (videon i förra inlägget) deras sånger har mening, sjunger inte bara om alltmöjligt onödigt som man tröttnar på efter ett par sekunder

My weekend in pics; läs bildtexterna:)

BCvW4veCIAAAGw5.jpg-large
Efter punttis på torsdagen!
BCvW9mjCUAA5CyX.jpg-large
Nea är lycklig nu när Lumi har hittat hem igen:)
BCvXaffCQAA-cVO.jpg-large
Började läsa ny bok! Super bra
BCvXc6ACQAAa4aw.jpg-large
Söndags morgonmålet, fettfri kvarg med bär och sockerfri saftsoppa och cappucino! Nam
BCvXHGmCYAAuNA1.jpg-large
Från fredagen då jag såg Lumi igen efter hon varit borta i en vecka! Grannarna hade hittat henne på tisdagen
BCvXTvZCAAAD80n.jpg-large
Påväg till Wanha Apoteekki och äta med flickorna och fira Ida som fyllde 18 på lördagen! Grattis ijen!<'3

Ush så sottigt inlägg! Men anyways, had haft ett super roligt veckoslut! Har gått jätte långsamt, vilket har varit skönt, fast har nog inget emot att gå tillbaks till skolan imorgon. Har en rolig vecka framför mej! Imorgon har jag dans igen, tisdagen far jag med pappa till Kouvola efter skolan och onsdagen kommer bli en rolig skoldag, haha. Torsdagen slutar vi redan 12 och jag skall vara hårmodell där lite senare, får se hur det går till eftersom mamma berättade att jag passar perfekt med mitt 'långa hår' månne hon kommer ihåg att jag klippt det..? Sedan på kvällen tänker jag gå och se på Lilus gamlas dans eftersom Iines är där och dansar och fredagen till Bogys eftersom där är många mina kompisar:) 

2 comments:

Anonymous said...

Var har du köpt ditt mobilskal? Jätte snyggt

Jasmine said...

Jag har beställt den via en blogg:)