02/03/2013

Don't ask me if i'm okay I don't have the answer

DSC_0003DSC_0008DSC_0043DSC_0056

Hej! Har nu inte hänt så mycket på senaste dagarna så har inte så mycket att berätta.. Försöker koncentrera mej på skolan men det är så svårt just nu.. Får ingen inspiration i skolan och slutar med att man inte har gjort något vettigt på en hel dag.. måste skärpa mej!!
Igår efter skolan var jag med Ida&Vivi, var och se till konstfabriken och sedan på kaffe :) Var idag en sväng hos Vivi och for via subway och söka mat åt mej på vägen hem därifrån, har sett på serier och latat mej idag, skönt. Nu skulle jag måsta lite jobba på skoluppgifter, vilket jag verkligen inte skulle orka med men..

Jag har nuförtiden mycket oftare lust att blogga än vad jag gör, har bara inget bra att blogga om, så om ni har några bra inläggs idéer, så dela gärna med er?

1 comment:

iines said...

De sku va kiva om du sku ha "dagens låt", en som sku beskriva din dag? :) de sku va naijjs :DD