08/04/2013

Take your hands off my hips before i punch you in the lips

Hej! Sitter ensam hemma hos pappa just nu, de for alla till Lappland på natten så jag kommer vara ensam hemma ända tills torsdagen, super skönt samtidigt som skrämmande, har aldrig förr varit ensam övernatten i sannäs och jag har ändå bott här i 17 år..

Jag kom alltså hem på natten från London, var en super rolig resa! konsären var mycket bättre än vad jag ens kunde föreställa mej, shoppade inte såå mycket men helt tillräckligt ändå, haha. Hade på mej idag min nya sköna tröja och halsduk jag köpte. I London köpte jag mycket böcker, en farkku rock, kavaj, toppar, lite 1D saker... en väst och så köpte jag till pappa en tskjorta och till Minna en huppare. Lagar ännu skillt inlägg om London men har så mycket bilder så kommer ta en tid med att se igenom dem, så ni får ha lite tålamod med det.. Men lite bilder från mina inköp:

13456

Eftersom jag är ensam hemma tänkte jag att jag skulle lite kunna satsa på att påriktigt äta ordentlig mat, är jätte dålig på det, men jag for efter skolan till Fjun en stund och påvägen hem därifrån for jag via matbutiken, köpte nudlar och vegetarisk wok och blandade det, blev super gott! Men nu ska jag lite läsa bloggar, dricka mitt te och sedan går jag redan och sova.

78

No comments: