10/08/2013

You shoot me down but i won't fall

10 saker du vill göra innan du dör;
bo utomlands
gifta mig
träffa mina största idoler
simma med delfiner
resa till Australien
och disneyland
fara någonstans långt ensam
designa mitt eget hus
ha mitt drömjobb
endera fallskärms eller benji hopp

10


9 saker om dej själv;
jag är brunett med bruna ögon
jag är hemlighetsfull
jag älskar att resa
och reser hellre till Londons storstad istället för en strand i Grekland
jag älskar att läsa
och jag följer många serien, Pretty little liars & teen wolf är mina favoriter
jag älskar att rita men visar aldrig mina teckingar till någon
jag är beroende av min telefon..
och en massa kändisar haha

6

8 sätt att vinna mitt hjärta på;
få mig att skratta
om du vågar vara dig själv
eller är konstnärlig
om någon påriktigt förstår sig på mig
eller lyssnar
det är ett stort plus om du spelar något instrument
och har din egen stil

1

6 kändisar du tycker är snygga;
Harry Styles
Daniel Sharman
Ashton Irwin
Calum Hood
Logan Lerman
Louis Tomlinson

3

5 saker du aldrig skulle vilja göra;
bli biten av en orm
se någon av mina nära och kära dö
skilja mig
förlora mina bästa vänner

1

4 saker du köpt den senaste månaden;
en söt kjol
många ice latten
en ny väska
ett nytt skal till min iphone

DSC_0360

2 favoritlåtar;


tea

1 sak människor inte vet om dig;
jag har värsta 'celeb crush' på Calum Hood haha

1 comment:

Fashionobsession-mieni said...

Really great pictures and impressions! Love the first snapshot! Could you please tell me where I can get the sunnies of the second picture?

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com