10/10/2013

Whoever said money doesn't buy happiness didn't know where to shop

Har inte så mycket att berätta eftersom jag har jobbat hemma typ varje dag sedan praktiken började.
Jag var igår till Hesa, träffade Iines där eftersom hon just nu jobbar där riktigt i centrum så vi gick lite runt i
butiker och så måste jag ju gå och titta till 1D world... haha. Fick senare på kvällen värsta migränen så jag gick och
sova typ genast jag kom hem, sov över 9h men hade ännu migrän på morgonen.... helt hemskt.
1
 klarade teori provet på måndagen!!! 3
Födisklänning ca.17€ (den var på sale) sheinside
5
Kjol 14,95€ H&M
6
t-skjorta 10€ styck 1D world
7
8
Vinter skor 29,95€ H&M
9
'Den vita katten' bok 8,95€ Suomalainen kirjakauppa

3 comments:

Anni S. said...

Ompas kivat kengät.
Tykkään.
xx: Anni S.

Anonymous said...

kivoga kläder:p igen en gång

Jasmine♡ said...

Mäki tykkään haha :)