01/12/2013

Answers!

Stil
Har du funderat på att laga fler piercingar?
Nej, eller typ, har alltid velat ha en i tungan men kommer aldrig våga laga så, nej.
Det dyrbaraste du äger?
Om man räknar i pengar, så min bil
Favorit klänning?
Äger så många men min klänning jag hade på mitt 17 års kalas är nog en av mina favoriter
Bästa presenten du fått senaste året?
Kommer nu inte på något riktigt extra speciellt, har no blivit lika glad av allt jag fått men kommer nu först på konsär biljetten jag fick från min pappa :) det var nu inte en 'present' men iallafall, han kände sig snäll och köpte min biljett till Selena Gomez konsären
Har du någon stilikon? I så fall vem?
Jo, jag har två, Vanessa Hudgens och Jade Thirlwall
vanessahudgens
jadethirlwall

Personligt
Hur beskriver du dig själv?
Snäll, glad, blyg men endå pratsam, underlig, mysterisk?
Hur ser din vecka vanligt vis us?
Innehåller skola, tränande, vänner, bloggande, familj och kanske festande
Bästa bilden på dig själv?
1045065_10200289479864089_3727690_n
Ootsä koskaan tehnyt mitään lainvastaista?
Oon mä tehnyt jotain pientä kuten käyttänyt jonkun muun papereita kun olen käynyt baarissa tai ostamassa alkoholia
När har bästa tiden i ditt liv varit härtills?
DFet här är en av de svåraste frågorna, jag skulle säga att endera nu, eller för 3 år sedan, bara enligt mig själv eller hur jag har mått
Hur redigerar du dina bilder?
Jätte simpelt bara med kurvor i photoshop

Favorit
3 bästa händelser dethär året härtills?
1. London resan, 1D konsären 2. Min födelsedag 3. Selena Gomez konsären + sverige resan
concerts
Bästa disney filmen?
Lilla sjöjungfrun eller skönheten och odjuret
Bästa maträtt?
Har ingen favorit, men ceasar sallad smakas alltid
Bloggar du läser?
She moves in her own way & And then she grew up & illusioner är mina absolut favorit bloggar, orkar inte räkna upp de jag läser eftersom jag har flera som jag brukar läsa typ en gång i två månader
Favorit recept?
Choklad muffinsarna med glasyr!

Framtiden
Vad ser du framemot?
Where we are tour, ohi on resan med flickorna, nästa sommar...
Skulle du nånsin kunna tänka dig att flytta utomlands? Vart isåfall?
Jo, det skulle vara en dröm att bo i endera Sverige, Paris eller England
Något som inte många vet om dig?
hmm funderade super länge på dethär om vad jag egentligen vill berätta haha, men t.ex så jag har en hemlig instagram account, jag brukar tala med mig själv i spegeln helt för ofta, måste ha det mesta planerat minut för minut men ändå kan jag vara ganska spontan så det är ganska komplicerat, jag är 'obsessed' med helt för många youtubers...
Vill du gifta dig?
Jag tror det
11
Vill du ha barn i framtiden?
Jo
Vilken skola går du i, och vart skall du söka efter du är färdig?
Inveon, jag vet inte ännu riktigt, har sett på Novia och Arcada
Framtids drömmar/planer?
Att få jobba med något jag påriktigt tycker om, ha en familj och bo i en lite större stad än Borgå
Har du några planer efter du slutat skolan?
Jag har fast hur mycke planer som helst, men inte något som är 100% säkert

Relationer
Berätta långt vad som har hänt med dina 'flickor' för det tycks ha hänt något där?
Inget som på något sätt berör någon utomstående, inget dramatiskt, jag har mina bästavänner kvar
Din närmaste vän?
Mina flickor
Har du någon du berättar nästan allt åt? Isåfall vem?
Har ingen jag berättar precis ord för ord allt åt, men någon av flickorna
friends
Pålitligaste person?
Nämner nu inte några namn men alla mina vänner är pålitliga på sina egna sätt
Tycker du att ni har hållits bra ihop som ett gäng du och dina flick kompisar eller har der blivit sämre med åren?
Mina riktiga vänner har hållits bra
Har du bra relation med din syster?
Jag antar att du menar min storesyster, och jo det har jag, ser inte henne så ofta så vi kommer nog alltid överens

Musik
Vilken sång får dig på bättre humör?
Ed Sheeran - give me love
Hurdan musik lyssnar du på?
Jag har ganska bred musik smak, i min ipod finns allt från Ed Sheeran, 5 seconds of summer, Little Mix, Ellie Goulding och One republic
Favorit artist? Vaför just hon/han/dom?
oned
Top 10 sånger just nu?
Little Mix - counting stars/holy grail cover
Ed Sheeran - cold coffee
One Direction - happily
One Direction - midnight memories
Little Mix - little me
Little Mix - move
Jason Derulo - talk dirty
GLEE - if i die young
Ariana Grande - tattooed heart
Troye Sivan - the fault in our stars

2 comments:

Sara said...

I have the same obsession as you my darling :3 hihii o kiva inlägg! :*

Anonymous said...

kiva inlägg(=